Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 15 listopada 2011

Ogłoszenie + konkurs.

Bardzo przepraszam, że nie piszę nowej notki, ale po prostu nie mam czasu. Jak mam to nie wenę i nie mam chęci pisać bloga. Będę go kontynuowała, ale nie bd już tak często dodawała rozdziały.
Niestety przez ten czas napisałam z ok. pół rozdziały. Więc mam dla Was w tym czasie konkurs.

Zasady:
- Musisz być obserwatorem bloga.
- Musisz zaprosić jak najwięcej osób na bloga. One muszą napisać kto ich zaprosił i podpisać się nickiem z tt albo z google.
- konkurs trwa do 27.11.11r.


Nagrody:
Miejsce 1 : Umieszczenie osoby w Top 3 na pierwszym miejscu + można poprosić o 3 dedykacje ( szczegóły niżej ).
Miejsce 2 : Umieszczenie osoby w Top 3 na drugim miejscu + można poprosić o dedykacje 2 słów.
Miejsce 3 : Umieszczenie osoby w Top 3 na trzecim miejscu + można poprosić o dedykacje 2 słowa.

Dedykacje:
Piszesz w komentarzu jakie lubisz słowa, a ja w najbliższych trzech rozdziałach postaram się je umieścić.


Zgłoszenia w komentarzach.
Do zobaczenia ! ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz